Söker du efter "Kvalitetssäkrad industriell marknadsföring : hur du tar kommando över marknadsföring och får effektivare försäljning, starkare reklam och snabbare uppföljning : handbok" av Conny Gustafsson? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Kvalitetssäkrad industriell marknadsföring : hur du tar kommando över marknadsföring och får effektivare försäljning, starkare reklam och snabbare uppföljning : handbok
Av Conny Gustafsson, Rune Rennemark
Illustratör: | Maria Alfredsson |
Den här handboken är rena guldgruvan för dig som arbetar med marknadsföring av industriella produkter och tjänster - lättläst, rikt illustrerad och späckad med exempel. Du får: en enkel och systematisk arbetsmodell, alla de verktyg du behöver för att gräva fram och utvärdera fakta, massor av tips och råd, en rad praktikfall att lära och inspireras av, checklistor för varje moment av marknadsföringen. Arbetssättet bygger på etablerade metoder för kvalitetssäkring och innehåller allt du behöver för att planera, utforma och genomföra en marknadsföring som verkligen fungerar.
Om författarna
Författarna har gedigen egen erfarenhet av industriell marknadsföring i praktiken. Conny Gustafsson arbetar som skrivande konsult och rådgivare i marknadsfrågor. Rune Rennemark är en väletablerad föreläsare inom marknadsföring och ledarskap. Han arbetar i styrelser/ledningsgrupper samt som coach och mentor åt nyckelpersoner i näringslivet.
Utgåvor
Den här handboken är rena guldgruvan för dig som arbetar med marknadsföring av industriella produkter och tjänster - lättläst, rikt illustrerad och späckad med exempel. Du får: en enkel och systematisk arbetsmodell, alla de verktyg du behöver för att gräva fram och utvärdera fakta, massor av tips och råd, en rad praktikfall att lära och inspireras av, checklistor för varje moment av marknadsföringen. Arbetssättet bygger på etablerade metoder för kvalitetssäkring och innehåller allt du behöver för att planera, utforma och genomföra en marknadsföring som verkligen fungerar.
Bok: 146492
Anmäl textfel