Söker du efter "Bingo, grabben LÄTTLÄST" av Jan-Olof Ekholm? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Bingo, grabben LÄTTLÄST
Av Jan-Olof Ekholm
Bok- presentation: |
Bingo, grabben LÄTTLÄST |
Författar- presentation: |
Jan-Olof Ekholm |
![]() |
SOMMARREA - passa på - tom 15 augusti!
Lättläst! Det här en bok från Hegas, specialförlaget för lättlästa barn- och ungdomsböcker. Böckerna vänder sig till alla läsare, också dem med lässvårigheter.
Någon har klottrat på skolväggen. BRÄNN NER ALLA SKOLOR. Strax efter börjar det brinna.
Det är en pyroman som härjar i staden! Den ena skolan efter den andra drabbas. Det är dags att sätta stopp för bränderna, innan pyromanen slår till mot Lasses egen skola. Och som vanligt försöker han att få fast den skyldige.
Detta är ytterligare en bok om grabben som löser fall på löpande band.
Jan-Olof Ekholm är själv en deckarfantast. Han gillar bland annat pussel-deckare. Och en observant läsare kan nog lösa också mysteriet i Bingo, grabben.
För mellanstadiet och uppåt.
Utgåvor
SOMMARREA - passa på - tom 15 augusti!
LÄTTLÄST! Någon har klottrat på skolväggen. BRÄNN NER ALLA SKOLOR. Strax efter börjar det brinna.
Det är en pyroman som härjar i staden! Den ena skolan efter den andra drabbas. Det är dags att sätta stopp för bränderna, innan pyromanen slår till mot Lasses egen skola. Och som vanligt försöker han att få fast den skyldige.
Detta är ytterligare en bok om grabben som löser fall på löpande band.
Bok: 164400
Anmäl textfel