Söker du efter "Säljledning - Att skapa framgångsrik försäljning" av Marie-Louise Kjellström? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Säljledning - Att skapa framgångsrik försäljning
Av Marie-Louise Kjellström

Bok- presentation: |
Säljledning - Att skapa framgångsrik försäljning |
Författar- presentation: |
Marie-Louise Kjellström |
![]() |
Släpp föreställningen om att försäljning handlar om ett brett leende och förmåga att övertala! Bygg istället en robust organisation där försäljningsresultaten säkras över tid."Säljledning - att skapa framgångsrik försäljning" vänder blicken från den individuella säljaren till försäljningsavdelningens organisation. Genom exempel, intervjuer samt praktiskt användbara modeller visar boken hur man skapar bättre förutsättningar för framgångsrik försäljning. Boken presenterar modeller inom tre olika områden: analysarbete, säljprocessen och förbättringsområden. Inom dessa block beskrivs flera redskap som bör användas på en försäljningsavdelning, bland annat prospektering, lönsamhetskontroll och benchmarking. Bokens pedagogiska upplägg gör att den lämpar sig dels för kurser inom området, dels som praktiskt verktyg för alla som arbetar med försäljning. Marie-Louise Kjellström har haft flera chefsbefattningar inom försäljning och affärsutveckling i ledande företag. Bland annat på SAS, Eniro, Dagens Nyheter och franska L'Oréal-koncernen. Idag är Marie-Louise VD på Grand Hôtel i Stockholm.
Utgåvor
Släpp föreställningen om att försäljning handlar om ett brett leende och förmåga att övertala! Bygg istället en robust organisation där försäljningsresultaten säkras över tid."Säljledning - att skapa framgångsrik försäljning" vänder blicken från den individuella säljaren till försäljningsavdelningens organisation.
Bok: 15838
Anmäl textfel