Söker du efter "Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld" av Per Frankelius? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld
Av Per Frankelius
Bok- presentation: |
Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld |
Författar- presentation: |
Per Frankelius |
![]() |
Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.
Läs mer
Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande.
Om författarna
Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.
Utgåvor
Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.
Bok: 115077
Anmäl textfel