Söker du efter "Isprinsessan / Lättläst" av Camilla Läckberg? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Isprinsessan / Lättläst
Av Camilla Läckberg

Bok- presentation: |
Isprinsessan / Lättläst |
Författar- presentation: |
Camilla Läckberg |
![]() |
Originaltitel: | Isprinsessan |
Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wjkner, vackrast i Fjällbacka. Hon har många hemligheter och få riktiga vänner.
En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat.
Han smeker hennes arm. Kärleken har aldrig varit starkare. Hon är hans älskade, hans isprinsessa.
Åsa sandzén har återberättat Camilla Läckbergs succédeckare Isprinsessan till lättläst.
Utgåvor
Bok: 130414
Anmäl textfel
Camilla Läckberg
Hon är en av Sveriges mest framgångsrika nutida deckarförfattare. Efter debuten 2003 med "Isprinsessan" har hon skrivit åtta deckare. Den senaste är "Änglamakerskan" (2011).