Lars Sörqvist
I denna bok beskrivs hur ett förbättringsprogram kan byggas upp och införas i verksamheten, hur förbättringsarbete kan bedrivas både som del av det dagliga arbetet och i form av specifi...
Ständiga förbättringar : en bok om resultatorienterat förbättringsarbete, verksamhetsutveckling och Sex Sigma - Inbunden
Finns i lager,
819 kr
|
|
Denna bok behandlar kvalitetsbristkostnaderna ur ett brett perspektiv där deras effekter på verksamhetens samtliga delar beaktas.
Inledningsvis diskuteras kvalitetsbristkostnadsbegrepp...
Kvalitetsbristkostnader : - Ett hjälpmedel för verksamhetsutveckling - Häftad
Finns i lager,
484 kr
|
|
Denna bok behandlar kundtillfredsställelse och kundmätningar ur ett brett perspektiv. Inledningsvis redogörs för behovet av information om kunderna samt hur denna kan utnyttjas. Vidare ...
Kundtillfredsställelse och kundmätningar - Häftad
Beställningsvara,
488 kr
|
|
Anmäl textfel
Dölj Anmäl textfel
Utgivning
av
Lars Sörqvist
Denna bok behandlar kundtillfredsställelse och kundmätningar ur e...
av
Lars Sörqvist
Denna bok behandlar kvalitetsbristkostnaderna ur ett brett perspe...
av
Lars Sörqvist
I denna bok beskrivs hur ett förbättringsprogram kan byggas upp o...
Aktuella recensioner
Recension: Spjutdansare
av Agneta Arnesson Westerdahl
Recension: En annan Doktor Glas
av Malin Lindroth
Recension: Rädslans labyrint
av Anna Jansson
Recension: Sveasagorna
av Linus de Faire
Recension: Pizzeria Roma
av Elin Persson
Recension: Förbindelsen : Marie-Antoinette och Axel von Fersen
av Kristina Ekero Eriksson
Recension: Bortgift mot min vilja
av Hanna Saadi
Recension: Sanning, lögn och konsekvens
av Maria Adolfsson
Recension: Fakta om hästar och ponnyer : Lär dig allt om världens hästraser
av Kritika Gupta
Recension: Spelaren : Volodymyr Zelenskyj och kriget i Ukraina
av Simon Shuster
|
|