Söker du efter "Den du inte ser / Lättläst" av Mari Jungstedt? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Den du inte ser / Lättläst
Av Mari Jungstedt
|
Bok- presentation: |
Den du inte ser / Lättläst |
|
Författar- presentation: |
Mari Jungstedt |
|
|
Mari Ljungstedt har skrivit flera populära deckare om kommissarie Knutas. Det här är den första, återberättad till lättläst av Åsa Sandzén.
När dimman lättar hittas en kvinna mördad på stranden. Hon har blivit ihjälhuggen med en yxa och mördaren har tryckt in trosorna i hennes mun. Kommissarie Knutas griper hennes pojkvän för mordet. Han är svartsjuk och har tidigare slagit sin flickvän. Men snart hittas ännu en död kvinna, mördad på samma sätt. Det står klart att den riktige mördaren går fri.
Vem blir nästa offer? Är det en slump vem mördaren väljer eller finns det en plan?
Utgåvor
När dimman lättar hittas en kvinna mördad på stranden. Hon har blivit ihjälhuggen med en yxa och mördaren har tryckt in trosorna i hennes mun. Kommissarie Knutas griper hennes pojkvän för mordet. Men snart hittas ännu en död kvinna, mördad på samma sätt. Den riktige mördaren går fri. Vem blir nästa offer?
Detta är Mari Ljungstedts första deckare om kommissarie Knutas, återberättad till lättläst av Åsa Sandzén.
Bok: 130476
Anmäl textfel
Mari Jungstedt
Hon debuterade 2003 med kriminalromanen "Den du inte ser". Sedan dess har hon givit ut ett tiotal böcker om polisen Anders Knutas och journalisten Johan Berg. Hennes böcker utspelar sig på Gotland.

