Söker du efter "Bellas drömmar, Bok + CD LÄTTLÄST" av Tomas Dömstedt? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Bellas drömmar, Bok + CD LÄTTLÄST
Av Tomas Dömstedt
Bok- presentation: |
Bellas drömmar, Bok + CD LÄTTLÄST |
Författar- presentation: |
Tomas Dömstedt |
![]() |
Lättläst! Det här en bok från Hegas, specialförlaget för lättlästa barn- och ungdomsböcker. Böckerna vänder sig till alla läsare, också dem med lässvårigheter.
Bellas rockband blir bara bättre. Kanske är det världens bästa band. I alla fall i Bellas drömmar. För Bella har inte bara ett band. Hon har också en dröm. Som handlar om bandet. Om framtiden. Och om att spela in en skiva. Och så drömmer hon förstås om Isak...
Plötsligt blir allt så konstigt. Det börjar hända så mycket som inte ska hända. Men Bella ger sig inte!
En härlig bok om vänskap och drömmar.
Fristående fortsättning på Bellas Band.
Utgåvor
LÄTTLÄST! Bellas rockband blir bara bättre. Kanske är det världens bästa band. I alla fall i Bellas drömmar. För Bella har inte bara ett band. Hon har också en dröm. Som handlar om bandet. Om framtiden. Och om att spela in en skiva. Och så drömmer hon förstås om Isak...
Plötsligt blir allt så konstigt. Det börjar hända så mycket som inte ska hända. Men Bella ger sig inte!
Bok: 159692
Anmäl textfel