Söker du efter "Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling" av Henrik Uggla? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling
Av Henrik Uggla

Bok- presentation: |
Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling |
Författar- presentation: |
Henrik Uggla |
![]() |
Nästan all litteratur kring varumärken bygger på att starka varumärken ska byggas upp. Här utmanas den traditionella synen på varumärkesstrategi och en ny modell presenteras.
Läs mer
Organisation av varumärken strävar mot att ge ett vidgat perspektiv på varumärkesstrategi, med fokus på hur varumärken kan organiseras och kopplas samman för att ytterligare stärka respektive varumärke och skapa nya affärer. I boken diskuteras varumärket utifrån såväl kundens som företagets perspektiv, hur krafter i omgivningen påverkar varumärket och de viktigaste varumärkesteorierna.
Om författarna
Henrik Uggla är Ph.D. i Strategic Brand Management. Han forskar kring varumärkesallianser och framtidstrender inom brand management vid INDEK, KTH i Stockholm.
Utgåvor
Nästan all litteratur kring varumärken bygger på att starka varumärken ska byggas upp. Här utmanas den traditionella synen på varumärkesstrategi och en ny modell presenteras.
Bok: 115903
Anmäl textfel