Magnus Söderlund
Vi kan alla lära oss att bli mer innovativa marknadsförare. Den här boken ifrågasätter synsättet att nyskapande är ett resultat av plötsliga och opåverkbara krafter – det finns knep och...
Tankeverktyg för marknadsförare - Häftad
Beställningsvara,
408 kr
|
|
Marknadsföring och påverkan på konsumenten - Häftad
Finns i lager,
558 kr
|
|
Det personliga mötet – ansikte mot ansikte – mellan medarbetaren och kunden är ett centralt inslag i företags marknadsföring. Här får man chansen att påverka köpbeslut och att marknadsf...
Kundmötet - Inbunden
Beställningsvara,
540 kr
|
|
Anmäl textfel
Dölj Anmäl textfel
Utgivning
av
Magnus Söderlund
Det personliga mötet – ansikte mot ansikte – mellan medarbetaren ...
av
Magnus Söderlund
Vad människor tycker och tänker, hur de reagerar på olika intryck...
av
Magnus Söderlund
”Som man frågar får man svar”, brukar man säga, och det understry...
av
Magnus Söderlund
En stor del av reklambudskapen vi möts av syftar till att väcka p...
av
Magnus Söderlund
Vi kan alla lära oss att bli mer innovativa marknadsförare. Den h...
av
Magnus Söderlund
Någonting har hänt inom marknadsföringen. Allt fler vill veta hur...
av
Magnus Söderlund
Vad vill kunden ha? Vilket budskap ska vi ha? Hur överför vi buds...
av
Magnus Söderlund
Vet du redan allt om kundtillfredsställelse? Eller har du som mån...
Aktuella recensioner
Recension: En annan Doktor Glas
av Malin Lindroth
Recension: Rädslans labyrint
av Anna Jansson
Recension: Sveasagorna
av Linus de Faire
Recension: Pizzeria Roma
av Elin Persson
Recension: Förbindelsen : Marie-Antoinette och Axel von Fersen
av Kristina Ekero Eriksson
Recension: Bortgift mot min vilja
av Hanna Saadi
Recension: Sanning, lögn och konsekvens
av Maria Adolfsson
Recension: Fakta om hästar och ponnyer : Lär dig allt om världens hästraser
av Kritika Gupta
Recension: Spelaren : Volodymyr Zelenskyj och kriget i Ukraina
av Simon Shuster
Recension: En tid för krig : Europas väg mot storkonflikt 1939 och 2022
av Wilhelm Agrell
|
|