Söker du efter "Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter" av Magnus Söderlund? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter
Av Magnus Söderlund

Bok- presentation: |
Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter |
Författar- presentation: |
Magnus Söderlund |
![]() |
Vet du redan allt om kundtillfredsställelse? Eller har du som många andra tagit till dig missuppfattningar och fördomar kring kunders agerande i olika situationer?
Läs mer
Den här boken ger en sammanfattande bild av vad som är känt om kundtillfredsställelse och dess orsaker och effekter. Kundtillfredsställelse belyses ur flera olika aspekter och vissa vanliga antaganden ifrågasätts.
Hedersomnämnande – Årets Marknadsföringsbok 1998 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm.
Utgåvor
Vet du redan allt om kundtillfredsställelse? Eller har du som många andra tagit till dig missuppfattningar och fördomar kring kunders agerande i olika situationer?
Bok: 115078
Anmäl textfel