![]() Marknadsföring - kort och gott - Häftad
Beställningsvara,
433 kr
|
Marknadsföring - kort och gott
Av Anders Parment

Bok- presentation: |
Marknadsföring - kort och gott |
Författar- presentation: |
Anders Parment |
Häftad
Beställningsvara,
433 kr
|
Arbetar du med marknadsföring? Eller stöter du ständigt på denna verksamhet? Du kanske arbetar med marknadsförare? Vill du ha en överblick över marknadsföringsområdet, men saknar tid eller lust att läsa de 1000-sidiga marknadsföringsböckerna, som är sprängfyllda med case och instuderingsfrågor? I den här boken får du en kortfattad och insiktsfull överblick över marknadsföringsområdet, och du lär dig alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, konsumentbeteende och varumärkesstrategi.
Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är verksam vid Stockholm School of Business, Stockholms universitet samt som strategikonsult och föreläsare.
Utgåvor
Marknadsföring – kort och gott ger dig en kortfattad och insiktsfull överblick av marknadsföringsområdet.
Marknadsföring – kort och gott ger dig en kortfattad och insiktsfull överblick av marknadsföringsområdet.
Läs mer
Med den här boken behöver du inte en 1000-sidig introduktionsbok, som är sprängfylld med case och instuderingsfrågor. Du lär dig här alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, marknadskommunikation och konsumentbeteende. De grundläggande teorierna behandlas och nya, utmanande perspektiv presenteras.
Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är lärare och forskare vid Stockholm Business School, Stockholms universitet. Han har skrivit ett tjugotal böcker och ett tiotal artiklar om olika aspekter av marknadsföring.
Bok: 117149
Anmäl textfel